ביקורות
מצוין
5.0
מבוסס על 85 ביקורות
כתוב לנו ביקורת ב
רופא מעולה! אמין ומקצוען!מומלץ בחום!
מקצועי ברמות, לא הרגשתי כלום בטיפולהשתל החלים מהר וללא בעיות ,עשה עבודה מדהימהמומלץ בחום
רופא שיניים מאד מקצועי, אדיב וישר!!!
מקצועי מאוד, חווית שרות מדהימה!
מקצועי, אמין ומומלץ בחום!
הכי טוב בארץ!!!!!
רופא מקצועי אדיב ונעים! ממליצה בחום !!! ידי זהב